Felkérjük ügyfeleinket, hogy a rendkívüli ítélkezési szünet időtartama alatt küldeményeiket elsődlegesen elektronikus úton szíveskedejnek a bíróság eljuttatni. Az elektronikus bírósági ügyintézésről bővebben itt olvashat.
Amennyiben mégis papír alapon nyújtják be beadványukat, úgy kérjük:
- azt lezárt borítékban tegyék,
- a borítékon tüntessék fel:
- a feladó nevét és címét,
- amennyiben rendelkeznek ilyennel az ügy számát
- a beadvány típusát (pl.: keresetlevél, hiánypótlás, ellenkérelem, stb.)
- halaszthatatlanul intézendő ügyek papíralapú iratain az ügy tárgyát is (pl. távoltartás, kényszerintézkedés eltrendelésére irányuló kérelem, stb.) jól látható kiemeléssel!
A nem elektronikus úton érkező beadvány bíróságra érkezésének napja továbbra is az a nap, amikor az irat a bíróságra megérkezik, illetve, amely napon a gyűjtőszekrénybe elhelyezésre kerül.
A papír alapon érkező beadványokat azonban az esetleges fertőzések megelőzése érdekében 7 napra iratkaranténba helyezzük, így azok csak a bíróságra érkezést követő 8. napon kerülnek először feldolgozásra.
Megértésüket és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Szeged, 2020. március 24. napján