Tisztelt Ügyfeleink!
Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) Elnökének egyik stratégiai célja a bírósághoz való hozzáférés egyszerűsítése, amelynek egyik alapvető pillére a közérdekű bejelentések és panaszok elektronikus benyújtásának hatékonyabbá tétele.
A fenti célkitűzésekre figyelemmel a Szegedi Törvényszék - az OBH mintájára - a gyorsabb és igényesebb ügyfélkiszolgálás érdekében biztosítja a bíróságok ügyfelei számára, hogy a panaszokat személyes megjelenés nélkül ügyfélkapun keresztül, elektronikus ürlap használatával terjesszék elő, valamint a Szegedi Törvényszék Elnökéhez elektronikus úton - ügyfélkapun kívül - benyújtott közérdekű bejelentések és panaszok ugyanazon e-mail címre történő megküldése, azonos helyen való kezelése, tárolása, megválaszolása céljából külön e-mail címet hoz létre.
A Szegedi Törvényszékhez címzett kitöltött panaszbejelentő nyomtatványt .pdf formátumban az e-mail címre kérjük megküldeni:
panasz_szt@szegedit.birosag.hu
Az elektronikus panaszkezelésről bővebben a mellékelt tájékoztatóban továbbá az alábbi linkek egyikén olvashat:
http://birosag.hu/kozerdeku-bejelentes-panasz
https://e-ugyintezes.birosag.hu/panaszkezeles
Belső visszaélés-bejelentési rendszer:
A Szegedi Törvényszék a belső visszaélés-bejelentési rendszerét az illetékességi területéhez tartozó járásbíróságok tekintetében is működteti.
Működtetésére kijelölt: dr. Tóth Milán
e-mail cím: visszaeles.szegtvsz@birosag.hu
A belső visszaélés-bejelentés szabályai a bíróságok központi oldalán a https://birosag.hu/ugyfeleknek/kozerdeku-bejelentes-panasz/visszaelesek-bejelentese link alatt fellelhetők.