Ügyfél-elégedettség mérése

Tisztelt Ügyfelünk!

A Szegedi Törvényszék kiemelt figyelmet kíván fordítani a bírósághoz forduló ügyfelek véleményének megismerésére.

Az ügyfél-elégedettség mérés egy olyan anonim adatfelvétel, melynek célja a bírósággal kapcsolatba kerülő személyek bíróságról alkotott véleményének megismerése és ezen eredmények összehasonlítása révén a bíróság ügyfélkapcsolati tevékenységének javítása.

Az ügyfél-elégedettség mérés kizárólag elektronikus formában, az alábbi linken elérhető Ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével történik.

Az Ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltése önkéntes és névtelen, a válaszadók 1–5-ig terjedő skálán értékelhetik a megadott szempontokat. A kérdőív érvényességéhez az 1. számú kérdésre válaszadás szükséges. A kérdőív anonim jellegére tekintettel kérjük, hogy személyes adatokat ne adjanak meg. A kérdőív kitöltése a „Küldés” gombra kattintással fejeződik be, Önnek egyéb teendője nincs, a program automatikusan továbbítja a kitöltött kérdőívet.

Köszönjük, hogy válaszaival segíti tevékenységünket!

Az Ügyfél-elégedettségi kérdőív az alábbi linken elérhető:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DV187TTLUkKvwcgsEyv-...